Modern Gallery
Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

andrzejek

wpisy na blogu

Reklamacja okna

Blog:  andrzejek
Data dodania: 2013-06-03

Mieliśmy też okazje przekonać się, jak reaguje firma oknoplast na reklamacje. Zauważyłam małą skazę o średnicy ok 4 mm na zewnętrznej stronie okna:

blog budowlany - mojabudowa.pl

no i po zgłoszeniu usterki decyzja: przyślą nam nową ramę. I pomyśleć, że się zastanawialiśmy, czy w ogóle to zgłaszać. Dodatkowo przykręcić mają jeden dybel, bo się rusza.

4 Komentarze
Data dodania: 2013-06-03 19:26:51
U rodziców na piętrze też jest oknoplast już ładnych parę lat, na dole tańszy Drutex. I muszę przyznać, że druteksy sprawują się lepiej niż oknoplasty. Krakusy zaczęły trzeszczeć przy otwieraniu, zacinać się i zgrzytać. Mam nadzieję, że teraz robią porządniejsze i Wasze okna posłużą bezawaryjnie dłużej :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-06-04 12:57:37
Myślę, że Twoi rodzice mieli wyjątkowego pecha, bo ogólnie recenzje o tych oknach są bardzo dobre, a to że trafił się mankament - rzecz ludzka, byleby reklamacja była satysfakcjonująco załatwiona. A u nas póki co tak jest.
odpowiedz
Odpowiedź do gracjan--koncept
Data dodania: 2013-06-04 07:53:32
U nas też Oknoplast - było o wiele więcej uszkodzeń bo aż 6 elementów do wymiany i wszystko wymienione bez problemu.
odpowiedz
ekodom  
Data dodania: 2013-08-11 14:41:37
Odnośnie reklamacji to powiem tak były ,są i będą Kwestia jak dana firma do nich podchodzi .Nasza firma ma sześciu dostawców w tym bram drzwi okien drewnianych itp. i żaden z nich nawet niema co się porównywać w tym zakresie do Oknoplastu .To jedyny z moich dostawców co działa wręcz wzorcowo ,a nawet na wyrost bo widziałem takie pierdoły często niezasadne co ludzie reklamują jak im się nudzi,że szkoda papieru aby je spisywać i zawsze mimo wszystko były załatwiane pozytywnie dla klienta . Moim zdaniem branża powinna się u nich uczyć jak rozwiązywać szybko i skutecznie tematy reklamacji bo nikt od nich nie ucieknie ,a dobrze załatwiona reklamacja to takie wpisy i dobra reklama dla firmy jak posty powyżej .Myślę ,że olbrzymie ponoszone koszty obsługi serwisowej (kilka milionów rocznie)przy obrocie na poziomie 400 mln PLN i długiej gwarancji bo aż 7 letniej mimo wszystko tej firmie zwracają się z nawiązką w postaci chyba największej rzeszy zadowolonych Klientów co potwierdzają badania marketingowe ,że kilkadziesiąt procent zamówień mają dzięki poleceniom . Pozdrawiam .
odpowiedz
andrzejek OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 15267
Komentarzy: 232
Obserwują: 40
Wpisów: 114 Galeria zdjęć: 436
Projekt ANDRZEJ G1
BUDYNEK - dom wolnostojący , parterowy z poddaszem bez piwnicy
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - Opole
ETAP BUDOWY - VII - Wykończenia