Modern Gallery
Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

dom-jak-z-nut-jaslo

wpisy na blogu

Płytki z internetu...

Data dodania: 2012-10-16

Zapis dla wszystkich zainteresowanych zamawianiem płytek w internecie...

 

Obserwujących, znających moje perypetie, uprzejmie informuję, ze płytki dojechały prawie całe..

Z 3 palet 4 płytki pęknięte.., nie jest źle pomyślicie, a nawet super!

3 pierwsze  z wierzchu, z 3 pudełek jakis obwieś taśmą klejącą zaklajstrował i czeka mnie skrobanie, bo tasma po odklejeniu została na płytkach..czesc mokrych jak jasny gwint i przez to, ze lezały dlugo w wilgoci-ma zażółcone boki, ale powiedzmy, ze to nie przeszkadza..i tez nie jst źle ;)

 

Ale teraz hicior całego zamówienia:

Czekałam na przesyłkę, bo miały mi dekory dojechać, niby skompletowali paletę, przyjechało---bez dekorów, na ktore niby czekali..i bez 2 kartonów jeszcze innych płytek-pech chciał wszystko moja łazienka..

Co do reszty zero zastrzeżeń.

 

I teraz kulminacyjny punkt całego zmaówienia:

REKLAMACJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Regulamin sklepu pisze ładnie:

"...w przypadku towarów dostarczanych na paletach należy obejrzeć je z zewnątrz czy paleta lub pudełka nie zostały uderzone, jeśli nic na to nie wskazuje prosimy w liście przewozowym wpisać: „Towar przyjęto warunkowo bez sprawdzania. Nie stwierdzono zewnętrznych uszkodzeń”. Po rozpakowaniu palety prosimy o sprawdzenie i zgłoszenie wszelkich uszkodzeń w ciągu 24 godzin od daty dostawy,

List przewozowy opatrzony deklaracją, iż towar przyjęto warunkowo..ble, ble...

zgłaszam reklamację+ zdjęcia, ze uszkodzone 4 płytki, ze braki tego, tego, tego...z prośbą o odniesienie sie do zarzutów, po czym otrzymuję odp:

 

"...Bardzo proszę o przesłanie w terminie 7 dni protokołu szkody spisanego z kurierem jest to nie zbędny dokument do uruchomienia procedury reklamacyjnej...."To piszę, ze towar przyszedł na paletach i wszystko było ok z zewnatrz, mam list przewowozy z adnotacją o warunkowym przyjęciu przesyłki.., po czym otzrymuję odp:Zgodnie z naszym regulaminem ma Pani obowiązek sprawdzenia w ciągu 24 godzin dostawy, jeżeli stwierdza Pan uszkodzenia proszę umówić się z kurierem w celu spisania protokołu szkody tylko na tej podstawie mogę uznać reklamację na uszkodzone kafle.?????????????????????????????????????????????????????????????

Czyli teraz weź zadzwoń do kuriera, który ci to przywiózł, umów sie z nim, kiedy on sporadycznie w twojej miejscowosci bywa, i nakłon go, zeby przyjechał!!To jest wyzwanie! Zapytałam, gdzie w regulaminie jest taki zapis, do teraz nie mam odp.

Oczywiscie nie jest zapisanie, ze trzeba wezwac kuriera i dopisek powinien brzmiec-glupi ten, co sadzi,ze kurier przyjedzie ...w czasie, albo w ogóle przyjedzie..????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

A...otrzymałam odpowiedź, znow cytat nijak majacy sie do stanu faktycznego:

W przypadku przesyłki kurierskiej, przy odbiorze towaru Klient sprawdza, w obecności Kuriera, czy przesyłka nie posiada uszkodzenia wynikłego z transportu, czy jest nienaruszona, zgodna z zamówieniem (m.in. kaliber, odcień, ewentualne uszkodzenia). W przypadku braku powyższych niezgodności, po odbiorze towaru przez Klienta, Klient zobowiązany jest do potwierdzenia Kurierowi odbioru towaru.

10.2 W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, niekompletności lub niezgodności przesyłki z Zamówieniem (m.in. kaliber, odcień, ewentualne uszkodzenia), Klient może:

a) nie przyjmować przesyłki, niezwłoczne zgłosić ten fakt Kurierowi, w celu sporządzenia przez Kuriera Protokołu reklamacyjnego (protokół podpisuje Kurier i Klient). O powyższym zdarzeniu należy poinformować sklep drogą mailową na adres .......... lub

b) przyjąć przesyłkę, niezwłoczne zgłosić fakt uszkodzenia przesyłki, niekompletności lub niezgodności przesyłki z Zamówieniem (m.in. kaliber, odcień, ewentualne uszkodzenia Kurierowi, w celu sporządzenia przez Kuriera Protokołu reklamacyjnego (protokół podpisuje Kurier i Klient) oraz potwierdzić Kurierowi odbiór towaru (na dokumencie odbioru towaru należy umieścić adnotację „warunkowe przyjęcie towaru”). O powyższym zdarzeniu należy poinformować sklep drogą mailową na adres .....

 


A ja sie pytam, gdzie pisze, ze palety przyjmuje sie po ogledzinach z zewnatrz a dopiero po rozpakowaniu, sie kuriera uprasza, zeby przyjechał spisac protokól szkody..???????

 

Zobaczymy jak cała sprawa sie zakonczy-będe informowac na bieżąco...

6 Komentarze
Data dodania: 2012-10-16 12:04:54
Straszne, ale przestroga, trzeba chyba trzymać kuriera aż wszystko się obejrzy.
odpowiedz
Data dodania: 2012-10-16 12:07:57
Jestem w szoku! Trafiłaś po prostu na niezłych drani, bo ja niemal wszystko zamawiam przez internet (w ciemno) i nic złego mnie nie spotkało... Też zamawiałam płytki na paletach i nawet w II gat. nawet małego uszkodzenia nie było, podobnie z innymi przedmiotami, kupionymi głównie przez allegro. Reklamuj i nie daj się , bo w ustawie jest przepis, ze każdy towar kupiony zdalnie (czyt. przez internet) można zwrócić w terminie 10dni bez podawania powodu, więc postrasz ich trochę, żeby sobie wszystko zabrali i oddali kasę!!!
odpowiedz
Data dodania: 2012-10-16 12:19:46
Może to moje wymądrzanie się i słaby patriotyzm, ale w PL handlowcy nauczyli się tylko kasować... A o reklamacjach raczej zapominają!!! Jestem świeżo po a w sumie to w trakcie perypetii ze sklepem, który sprzedał mężowi maszynę DeWalta (niby górna półka), która nie pracuje tak jak powinna... No i po rozmowach i pismach Rzecznika praw konsumenta... staneło na tym, że sklep ma zwrócić kasę bo klient nie usatysfakcjonowany!!! A sklep... Najpierw mówili, że nie mają UTARGU i jak zarobią to zwrócą a teraz nie odbierają telefonów!!!!!!!!!!!!! Czadersko!!! Ja w necie kupiłam komin... i niby wszystko ok, ale jest cieńszy niż powinien i miał gorszą zaprawę w komplecie... To taka nauczka... ;)) pzdr
odpowiedz
Data dodania: 2012-10-16 12:36:30
Ale jak nakłonić kuriera, żeby poczekał na otwarcie i sprawdzenie? Powodzenia! Mam na co dzień do czynienia z kurierami i ogólnie to im się spieszy i czekać nie będą! Ani otwierać ze mną, nie mają obowiązku. Albo jest OK i podpisuję, albo nie przyjmuję. Innych opcji brak. Z jednym się wykłócałam pół godziny jak przywiózł mi plastikową piaskownicę.
odpowiedz
Data dodania: 2012-10-16 13:47:03
Ale wiecie Kochani...
że kuriera przy 3 paletach nie sposób trzymać, ani ja nie miałabym serca..., nam zajęło kilka godzin rozładowanie i sprawdzenie..Zapis sklepu jest O.K.-w stronę klienta jak najbardziej...tylko ze juz zapis co zrobić z zepsutym w śrdoku nie jet ok!!! Powinien sklep oprzec się, nie wiem, na dowodach -np. zdjęciach.., ktore zrobiłam jeszcze, jak płytki były na palecie(te uszkodzone)..., ale zeby kuriera sciagac do siebie--oni chyba nie maja obowiązku przyjechac-podpisałam, wziełam towar-niby warunkowo , po ogledzinach zewnetrznych..No chyba, ze firma płytkowa ma z firma spedycyjną w umowie takie cus zaznaczone?!Ale to powinno byc w regulaminie!!do jasnej cholery!Zeby człowiek zamawiajac wiedział, ze czeka go szukanie kuriera po Polsce, zeby znalazł czas i przyjechał na oględziny 4 złamanych płytek!!!Paranoja!! Jak ma zrobić oględziny brakujacych towarów-to jest dopiero zagadka dla mnie!!:)) Ale kuriera złapałam w innym miescie-tylko dlatego,ze w tym innym mieście pracuję, pani w spedycji była tak uprzejma i namiary na kuriera dała i OSTATNIE-KURIER BYŁ TAK MIŁY(NAPRAWDĘ!!), ŻE POŚWIECIŁ SWÓJ CZAS NA SPISYWANIE BRAKÓW I 4 ZŁAMANYCH PŁYTEK!!!!!!! Tyle! Moje pieruńskie szczęście , że kurier akrat dzisiaj był tutaj, a nie gdzie indziej, bo tak, to ja chyba musiałabym za nim jeździć?! Zaraz wysyłam skany protokołu szkody+listu przewozowego, zoabczymy.. Z tego, co tutaj piszecie, to stwierdzam, ze albo sie ma szczescie, albo nie do zakupów internetowych-my go nie mamy ewidentnie!!Tzn. zakupy jako takie przychodzą ok-no bo niby cały transport jest łoki-nie czepiałabym sie 4 płytek, pewnie bym odpusciła.., ale dalej brakowało tego, co miało być+ignoranckie maile ze sklepu, ze przeciez to jest napisane, ze protokół trzeba!!
odpowiedz
katasza  
Data dodania: 2012-10-16 22:22:41
Maskara. Powiem Ci szczerze, ze ja osobiscie balabym sie zamawiac przez internet takie rzeczy jak plytki, panele itp. Wiadomo, ze takie rzeczy zamawia sie w wiekszych ilosciach i placi za nie sporo wiec jednak wolalabym wybrac sie po te plytki do tradycyjnego sklepu, zobaczyc na wlasne oczy, dotknac i dopiero kupic. Zycze pomyslnego zalatwienia tej reklamacji.
odpowiedz
dom-jak-z-nut-jaslo OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 31403
Komentarzy: 281
Obserwują: 113
Wpisów: 46 Galeria zdjęć: 156 Koszty
Projekt DOM JAK Z NUT
BUDYNEK - dom wolnostojący , parterowy bez poddasza bez piwnicy
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - Jasło - podkarpackie
ETAP BUDOWY - VII - Wykończenia