Modern Gallery
Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

fnral

wpisy na blogu

nieźle wkurzona!!!

Blog:  fnral
Data dodania: 2015-11-18

Witam!!! Jak w tytule jestem nieźle wkurzona z powodu ... firanek!!!! Niby nic takiego, a mogą podnieść ciśnienie. Do rzeczy niecałe dwa tygodnie temu zamówiłam w Leroyu w Bydgoszczy firanki z woalu. Potrzebowałm 2x po 5m szerokości i długości 2,5m. Po przeszło tygodniu oczekiwania mąż wczoraj pojechał je odebrać. Najpierw nastał się w kolejce po odbiór (ok. 1,5godz.), gdyż pani obsługująca kręciła się jak mucha w smole, następnie wrócił do domku (dodam, że do bydzi mamy ok. 50 km w jedną stronę). Ja wielce uradowana zabrałam się za prasowanie i zawieszenie. Jakie było moje zdziwienie gdy sie okazało, że firanki na duże balkonowe okno kończą się 50 cm nad podłogą!!!!! Wtedy naprawdę sie wściekłam, szybko zadzwoniłam do leroya, a pani powiedziała mi, że może źle podałam wymiary, i że mam przyjechac to wszystko sie wyjaśni. Zatem dziś po pracy znowu jazda do bydzi. Najpierw do pani krawcowej która była wielce zaskoczona i z niedowierzaniem patrzyła na firanki, następnie sprawdziła swoje notatki gdzie jak byk napisane była  wysokość 2,55 cm, potem stwierdziła, że może miara jej sie przesunęła. Następnie pokierowała mnie do tej samej "miłej" pani z obsługi klienta u której tym razem to ja musiałam wystać swoje 1,5 godziny!!!Dali mi słowo, że firanki będą gotowe na niedzielę - no zobaczymy!!! na tym kończę i życze miłych snów!!! i lepszego wyboru firanek ( a raczej krawcowej).

4 Komentarze
Data dodania: 2015-11-18 23:26:34
Jak pomysle ze moja krawcowa by sie pomylila a material ponad 1000 zl to serce by mi peklo... Na szczescie poprawi Ci w cenie.....nie martw sie czasu nie cofniesz....moze da Ci rabat :)) za czekanie Choc podejrzewam ze krawcowa i tak koszty poniesie za swoja pomylke :/
odpowiedz
fnral  
Data dodania: 2015-11-18 23:29:07
o rabacie raczej nie mam co marzyć, choć w sumie przejadę za nimi 300km ;-)
odpowiedz
Odpowiedź do izulek-2013
Data dodania: 2015-11-19 11:56:44
Przykro mi:( Ale takie rzeczy się zdarzają. A co do Pani krawcowej- to mi jej żal, zapierdziela za grosze i na pewno po tej wpadce, nie będzie miała lekko:( Ja zawsze mówię, jesteśmy tylko ludźmi i tylko ten co nic nie robi, się nie myli. Głowa do góry! Pozdrawiam:)
odpowiedz
fnral  
Data dodania: 2015-11-19 14:47:52
może i prawda, ale tak naprawdę najbardziej zirytowała mnie pani z obsługi klienta (zresztą nie tylko mnie, ale kilkanaście innych osób, miała ona problem z przeliczeniem pięciu drzwi i ościeżnic). A z tego co słyszałam, "moje" firanki pójdą dalej na sprzedaż po małych poprawkach jako gotowy produkt.
odpowiedz
Odpowiedź do monikaadam
fnral OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 39041
Komentarzy: 359
Obserwują: 111
Wpisów: 59 Galeria zdjęć: 289 Koszty
Projekt ROLEKS BIS II
BUDYNEK - dom wolnostojący , parterowy z poddaszem bez piwnicy
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - G...
ETAP BUDOWY - VII - Wykończenia