Modern Gallery
Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

guliwer2019

wpisy na blogu

Opóźnienie dostawy- Agata meble

Blog:  guliwer2019
Data dodania: 2021-04-17

Witam. Mieliśmy dostać narożnik - upłynęło 6 tygodni czekania, tyle miało być. Dzwonią z Agaty - myślę super - ale tylko z info, że czas dostawy się przedłuży z winy producenta i najwcześniej będzie po majówce. Pani nie powiedziała nawet przepraszam.  Nie zaproponowała żadnej rekompensaty. Ciekawe czy sytuacja byłaby taka sama, gdybym to ja się spóźniała z zapłatą? Siostra mówi że dwa razy coś tam zamawiała i zawsze czekała dłużej i wydzwaniała i burzyła, że nie będzie dłużej czekać?/.  Ktoś tak miał?

6 Komentarze
Data dodania: 2021-04-17 20:42:29
Raz zamawialiśmy w agacie i było to duże zamówienie z różnym i terminami dostaw i wszystko było w porządku .Poprosiliśmy o zbicie w jedną dostawę, więc bez problemu przetrzymali nam to co było wcześniej i wszystko przwieźli na raz. . Nie było żadnego opóźnienia i mimo iż miałam jakieś obawy to naprawdę było ok, Ale to było ok 2 lata temu, więc nie było pandemii, więc myślę że może faktycznie producent nie wyrobił się i mogło się tak stać. Mój mąż pracuje w branży meblarskiej i mówi, że faktycznie jest problem z niektórymi komponentami, więc póki co to nie spisuj Agatę na straty :) Ja mam dobre doświdczenia z tym sklepem. Zamawialiśmy w Krakowie.
odpowiedz
Data dodania: 2021-04-18 06:56:13
są problemy ogólnie z dostawami komponentów w różnych branżach, więc to raczej tym jest spowodowane, chociaż wiem, że takie czekanie może być bardzo irytujące
odpowiedz
Data dodania: 2021-04-18 07:41:41
My zamawialiśmy jeszcze w zeszłym roku. Też miała być kanapa za 6 tyg, minęło 7 i cisza. Sami musieliśmy dzwonić pytać i nikt nie był w stanie podać przybliżonego terminu dostawy ani tym bardziej powiedzieć skąd to opóźnienie. Faktycznie to co nas najbardziej w tym wszystkim obeszlo, to to, że żadna z tych kilku osób, z którymi się rozmawiało nie powiedziała PRZEPRASZAMY. Tylko tyle, albo aż tyle. Co więcej zachowywali się tak, jakby wszystko było ok, oni terminu dotrzymują, a to nam jako klientowi coś się pomyliło chyba. Mieliśmy też przejścia podczas samej dostawy narożnika wynikające z winy i bezczelności Panów, którzy dowozili, ale tego się nawet nie chce opowiadać.
odpowiedz
Data dodania: 2021-04-18 14:58:51
No właśnie. Brak tego magicznego słowa przepraszam...
odpowiedz
Odpowiedź do kartamusy_2019
Data dodania: 2021-04-19 23:14:10
Może oni specjalnie mają taką taktykę. Jak powiedzą, że przepraszają, to można uznać ze przyznają się, że błąd był po ich stronie?
odpowiedz
Odpowiedź do guliwer2019
ted15
Data dodania: 2021-04-18 10:44:11
Zamawialiśmy narożnik, zadzwonili z Agaty terminowo, potwierdzili że jest już na magazynie. Pojechałam na miejsce i umówiłam termin dostawy na poniedziałek. W niedzielę telefon, że muszą przełożyć. Zapytałam dlaczego. Podobno musieli rozłożyć dostawy ze względu na zaostrzenia pandemii. Naszczescie to tylko parę dni, ale w pon. była piękna pogoda (dlatego wybrałam pon.) a w środę sypnęło śniegiem i cały dzień tak ciapało... Musiałam mopem latać, bo panowie butów nie ściągali (mam panele).
odpowiedz
guliwer2019 OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 52399
Komentarzy: 235
Obserwują: 37
Wpisów: 53 Galeria zdjęć: 270 Koszty
Projekt GULIWER N 2G
BUDYNEK - dom wolnostojący , parterowy z poddaszem bez piwnicy
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - małopolska
ETAP BUDOWY - VII - Wykończenia