Modern Gallery
Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

strefaklimatyzacji

wpisy na blogu

Artykuł:  Obowiązek serwisowy i podstawowe warunki gwarancji

Data dodania: 2015-03-02

Z uwagi na to, iż wielkimi krokami zbliża się sezon wiosenno-letni, a więc czas intensywnego użytkowania systemów klimatyzacji, przypominam Państwu o odpowiednim przygotowaniu urządzeń klimatyzacyjnych do sezonu i konieczności ich serwisowania. Poniżej prezentuje kilka najważniejszych zapisów zaczerpniętych z Karty Gwarancyjnej urządzeń LG.

Podstawowe założenia

Każdy posiadacz systemu klimatyzacji jest zobowiązany do przeprowadzenia w ciągu roku przynajmniej dwóch przeglądów technicznych klimatyzatora (minimum trzech przeglądów technicznych w ciągu roku dla urządzeń pracujących w sposób ciągły, np. w serwerowniach) w porze jesienno-zimowej i zimowo-wiosennej w celu dokonania niezbędnych do prawidłowej pracy czynności serwisowych, zgodnych z wykazem znajdującym się w Instrukcji Obsługi urządzenia.

Każda instalacja sprzętu LG pociąga za sobą odpowiedzialność serwisowania tegoż sprzętu przez firmę instalującą, która w okresie gwarancji będzie ponosić koszt robocizny, natomiast części będą dosyłane bezpłatnie przez LGEPL.

W przypadku braku wykonywania obowiązkowych przeglądów technicznych użytkownik klimatyzacji traci wszelkie prawa wynikające z Gwarancji.

Użytkownik traci również wszelkie prawa wynikające z Gwarancji w przypadku stwierdzenia dokonywania nieautoryzowanych napraw lub zmian konstrukcyjnych.

Konserwacja systemu klimatyzacji obejmuje, m.in.:

  • czyszczenie filtrów jednostki wewnętrznej,

  • czyszczenie lameli parownika i skraplacza,

  • sprawdzenie szczelności połączeń układu chłodniczego,

  • pomiar ciśnień czynnika chłodniczego,

  • pomiar sprawności elektrycznej,

  • pomiar wydajności chłodniczej,

  • sprawdzenie instalacji odprowadzenia kondensatu pod względem drożności,

  • sprawdzenie przewodów i izolacji ze względu na uszkodzenia mechaniczne,

  • sprawdzenie działania urządzeń sterujących.

Wady sprzętu ujawnione w okresie obowiązywania Gwarancji usuwane będą bezpłatnie przez autoryzowanego instalatora, w terminie nie przekraczającym 14 dni roboczych, licząc od daty zgłoszenia urządzenia do naprawy. Okres ten może ulec wydłużeniu do 21 dni w przypadku potrzeby sprowadzenia części zamiennych z poza granic kraju.

Więcej informacji na temat serwisowania systemów klimatyzacji LG oraz warunków gwarancji, jakimi są one objęte, można znaleźć pod adresem:

https://www.strefaklimatyzacji.pl/baza-wiedzy/porady-eksperta/podstawowe-warunki-gwarancji-klimatyzatorow-lg,30.html

blog budowlany - mojabudowa.pl


strefaklimatyzacji
blog ekspercki
OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 88944
Komentarzy: 21
Obserwują: 10
Wpisów: 70 Artykułów: 44 Galeria zdjęć: 219 Koszty
o nas
Karol Fornalczyk - AC Technical Filed Engineer, absolwent Politechniki Wrocławskiej (2011r.), Wydziału Inżynierii Środowiska, kierunek: Inżynieria Środowiska, specjalność: Klimatyzacja Ogrzewnictwo i Instalacje Sanitarne, uzupełniające studia magisterskie oraz ...
o firmie
LG Electronics Air Conditioning Company jest jednym z największych dostawców na światowym rynku systemów klimatyzacji dla Klientów indywidualnych oraz komercyjnych. LG Electronics oferuje gotowe rozwiązania z zakresu ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji (HVAC), a ...