Modern Gallery
Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

tokyo

wpisy na blogu

REKLAMACJA - MACIE JAKIEŚ PATENTY?

Blog:  tokyo
Data dodania: 2016-03-31

Od miesiąca borykam się z reklamacją piekarnika. Dodam, że wszytkie AGD w domku kupiłam od jednego producenta w sklepie internetowym. Tylko piekarnik oddzielnie, też sklep internetowy, ale odbierałam z punktu stacjonarnego w moim mieście. Po przywiezieniu do domu został rozpakowany i sprawdzony - na pierwszy rzut oka wszytko grało i tańczyło. Dopiero miesiąc temu po montażu w kuchni okazało się, że drzwi piekarnika są krzywe. Wygląda to jak wada produkcyjna, albo upadek sprzętu w transporcie.

Reklamowałam najpierw u producenta, serwisant przyjechał popatrzył, powiedział, że takie wadliwe sprzęty nie mają prawa zejść z produkcji ponieważ mają kontrolę jakości. Drugie podejście w salonie, ale skończyło się wizytą tego samego serwisanta (sklep przekazał reklamację do producenta) i ta sama teoria TO NIE MOŻLIWE.

Wstrzymywałam się z użytkowaniem piekarnika, żeby był jak nowy do reklamacji, ale w święta nie wytrzymałam. Okazuje się, że krzywe drzwi bardzo kolą mnie w oko i zastanawiam się co jeszcze mogę zrobić. Dwie bitwy przegrałam, ale jak to się mówi do trzech razy sztuka..

Powtórna reklamacja w salonie? Jakich użyć argumentów?

Dom to jednak przygoda! Tym razem to nawet mała wojna!

3 Komentarze
Data dodania: 2016-03-31 11:43:09
zależy czy korzystałaś z rękojmi czy gwarancji. Gwarancję najcześniej ( choć nie zawsze udziela producent), rękojmię ustawowo sprzedawca. Generalnie łatwiej dochodzić roszczeń z rękojmi, bo wyłącza ona naprawy w nieskończoność, a i inne założenia reguluje ustawa, a nie gwarant samodzielnie. Ważne są też terminy, jesli wady nie usunęli w ciagu 14 dni od złożenia reklamacji jest domniemanie jej uznania. Poza tym powołaj się na przepisy mówiące o tym, iż jeśli wada pojawi się w ciągu roku od wydania rzeczy domniemuje się odpowiedzialność sprzedawcy za wadę. To, że sprzedawca zwraca się do producenta nie zwalnia go z odpowiedzialności.
odpowiedz
tokyo  
Data dodania: 2016-03-31 20:54:55
dzięki - jedna porządna odpowiedz i już czuję się uzbrojona w argumenty
odpowiedz
Odpowiedź do lawrence
zebra  
Data dodania: 2016-03-31 11:43:28
Daj im w mailu linka do bloga, chyba nie zależy im na takiej reklamie firmy, nie? może to coś pomoże.Pozdrawiam:)
odpowiedz
tokyo OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 40991
Komentarzy: 495
Obserwują: 133
Wpisów: 96 Galeria zdjęć: 227 Koszty
Projekt S-GL 829 TOKYO
BUDYNEK - dom wolnostojący , parterowy bez poddasza bez piwnicy
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - kujawsko-pomorskie
ETAP BUDOWY - VII - Wykończenia