Modern Gallery
Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

tyberiuszsanok

wpisy na blogu

Sprawa okapu

Data dodania: 2015-06-16

Jak pamiętacie 13 stycznia zamówiłam okap w firmie Ciarko z serii ciarko design model Cylindrus w kolorze czarnym- matowy z białą ramką. Mamy dziś 16 czerwca a ja nadal nie mam właściwego okapu 

Dla przypomnienia, chodzi o ten okap

blog budowlany - mojabudowa.pl

Moje spostrzeżenia na temat usług tej firmy

po pierwsze nie dotrzymuje terminu zamówienia, przeciąga go w nieskończoność ... ale nigdy nie poinformuje sama o opóźnieniu

po drugie myli zamówienia - po dwumiesięcznym opóźnieniu zamiast czarnego matowego okapu zrobili mi biały w połysku - ot taki malutki błąd

po trzecie wykonuje wadliwe produkty - w moim przypadku wada malowania proszkowego - efekt pomarańczowej skórki. Łączenie inoxu też nie powala, niestety nie jest możliwe zareklamowanie tego - bo to niby wymogi techniczne. Jak zapytałam jakie, to odpowiedzi oczywiście nie dostałam. Chyba powinni zakupić program do obliczeń wytrzymałościowych albo zmienić ten co mają ...  Ogólnie brak słów ! Tak czy owak - będę miała piekną ryse na froncie - bo niby nie można łączyć tego inoxu z boku, gdzie obudowa ładnie zakryłaby łączenie

po czwarte, nie odpowiada na reklamacje w terminie, dopiero jak już człowiek otworzy kodeks cywilny i wysmaruje pismo jakie ma prawa i jakie oni mają obowiązki to oburzeni odpowiadają

po piąte, kontakt z przedstawicielami to totalna porażka - jak sama po 10 razy nie zadzwonie co w mojej sprawie lub nie napisze - to nikt się do mnie pierwszy nie odezwie

po szóste, cena produktu nie jest odpowiednikiem do jego jakości, 

Przeszło dwa tygodnie temu w końcu bo ostrej interwencji dostałam informację, że wykonają mi nowy produkt i że za dwa tygodnie będzie gotowy do odbioru, oni przywioza go na miejsce i nawet zamontują .... Człowiek się ucieszył, zaplanował montaż

i co ?

w zeszły piatek napisałam co w sprawie okapu ... - oczywiście zero odpowiedzi

w poniedziałek - cisza, bo jakby inaczej 

dziś, we wtorek cisza

ot taka "zabawa w firmę" ...




8 Komentarze
Data dodania: 2015-06-16 19:20:41
Bardzo Ci dziękuje za ten wpis. Z pewnością NIE BĘDE ich klientem. A zastanawiałam się nad zakupem okapu z tej firmy... Ehhh...
odpowiedz
Data dodania: 2015-06-16 20:19:30
powiem ci, że szkoda nerwów ... ja mam jeszcze ten luksus, że mi się do tej pory nie spieszyło a co w przypadku, gdybym zaplanowała na luty przeprowadzkę? kilka miesięcy żyłabym bez okapu ... sufitu pewnie po tym czasie bym nie poznała
odpowiedz
Odpowiedź do asiaislavcio
Data dodania: 2015-06-16 23:19:03
ja zamawiałam okap ciarko, doszedł w 3 dni bez zadnych problemów.Ale ja kontaktowałam się z przdstawicielem, który obsługuje nasza firmę na codzien wiec moze ten od klientów indywidualnych jest mniej rozgarniety.
odpowiedz
Data dodania: 2015-06-17 11:16:00
ja zamawiałam prosto z fabryki,która jest w mojej miejscowości`- dosłownie 4 km od mojego domu ogólnie najbardziej drażni mnie to, że łaskawie nikt d..py nie ruszy,żeby tak zadzwonić, napisać, że termin się przedłuży Za pierwszym razem mówili, że w przeciągu dwóch tygodni będzie a był po dwóch miesiącach i to jeszcze nie ten co trzeba i teraz tak samo dają sobie dwa tygodnie, czas mija a oni cichutko siedzą i myślą, że klient na kalendarzu się nie zna ;) Dla mnie najważniejsza jest INFORMACJA, żeby człowiek nie czekał jak głupi i mógł sobie czas zaplanować Nie wiem jak to wygląda w innych miastach, ale w Sanoku i okolicach to jest porażka cokolwiek kupować i zamawiać. I kolejny raz, kiedy chce wesprzeć lokalnych przedsiębiorców dostaje po uszach.
odpowiedz
Odpowiedź do zakatekmarzen
Data dodania: 2015-06-17 12:18:01
popros o rozowe z dyrektorem firmy i tyle. Ja jak nie pomoge nic zalatwic w takich sprawach wale odrazu do gory uwierz mi zawsze skutkuje. Tak bylo z drzwiami zewnetrznymi i wieloma innymi rzeczami czasami dyrektorzy/wlasciciele nie maja zielonego pojecia co wyprawiaja jego pracownicy i w jaki sposob traktuja klienta.
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszsanok
Data dodania: 2015-06-17 08:51:23
I jak tu nie ma krew zalewac...firmy niestety dziś nie dbają. ..sama czekam za krzesłami i mnie zbywaja. ..jak dzieciaka wrr
odpowiedz
Data dodania: 2015-06-17 12:18:52
rozowe=rozmowe
odpowiedz
Data dodania: 2015-06-20 07:38:38
Ja tam zawsze mowie tak do osoby obslugujacej lub z allegro... Pierwsze co zrobie po powrocie do domu to wejde na blog i napisze wszystkim ludziom ktorzy mnie czytaja co mysle na temat realizacji zamowienia!!! To bardzo powazny portal :) majacy 220000 tys uzytkownikow!!! I prosze mi wierzyc ze to zawsze dziala!! Zazwyczaj oddzwania do mnie samszef hee hee
odpowiedz
tyberiuszsanok OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 60957
Komentarzy: 1197
Obserwują: 612
Wpisów: 84 Galeria zdjęć: 301 Koszty
Projekt TYBERIUSZ 2
BUDYNEK - dom wolnostojący , parterowy z poddaszem z piwnicą
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - Świat
ETAP BUDOWY - VII - Wykończenia