Modern Gallery
Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

kkkosz

wpisy na blogu

Wściekła - to mało powiedziane ...

Blog:  kkkosz
Data dodania: 2018-09-28

Witajcie :)

Dzisiaj ogarnęła mnie taka nerwica że aż z uszu mi się kopci!!. Na koniec kwietnia przytrafiła nam się niemiła "niespodzianka", pękło nam okno rogowe w salonie, samo od siebie nie wiem jakim cudem ale stało się, reklamacja została uwzględniona i miała nastąpić wymiana jednej pękniętej szyby w naszym oknie, okna są 3 szybowe i jak na złość pękła szyba w domu. Nasz sprzedawca poinformował że wymiana może trochę potrwać, ale nawet i on nie spodziewał się że aż tyle czasu!!. Reklamacja została zgłoszona zaraz ja początku maja, a tu koniec września i nic!!!! wkurzona wzięłam sprawy w swoje ręce i zaczęłam wydzwaniać do firmy z zapytaniem kiedy to nastąpi, po długim czasie odezwała się pani która zajmuję się wysyłaniem serwisu itd., poinformowała nas że wymiana pękniętej szyby nastąpi w tygodniu od 17.09. -  21.09. myślę sobie no nawet fajnie że z mężem wymieniamy się zmianami, ale takowa wymiana szyby  nie nastąpiła więc zaś w poniedziałek z samego rana kontaktowałam się z panią, ale nie raczyła odebrać mojego telefonu, za to we wtorek o godzinie 8 raczyła zadzwonić, ja na razie grzecznie wygarnęłam pani że chyba sobie żarty z ludzi robią, nawet nie przeprosiła tylko jak gdyby nigdy nic powiedziała że przyjadą wymienić szybę w piątek 28.09 między godziną 11 a 12, myślę sobie no ok posiedzę poczekam. Niestety jest już godzina 16 cały dzień siedzenia i czekania na gamoni ąz wymienią nieszczęsną szybę :/ nerwica mnie ogarnęła, więc zaś łapię za telefon i dzwonię do pani ale niestety już nie odbiera moich telefonów :/!!! powiedzcie mi co mam robić w tej sytuacji? booje sę że niestey któreś z moich dzieci wpadnie lub podeprze się o tą szybę i zrobi sobie krzywde bądź pęknie cała i coś gorszego się stanie .... brak słów jak można tak robić ...

5 Komentarze
doris-k1
Data dodania: 2018-09-28 18:00:18
Może spróbuj znaleźć i zadzwonić do jakiegoś kierownika tej pani. U nas reklamacja trwała tylko! 4 miesiące, ale to dlatego, że uparcie wydzwaniałam. Niestety mało kto jest słowny w tej branży...
odpowiedz
kamia2  
Data dodania: 2018-09-28 20:40:13
Miałam również problem z reklamacją ale napisałam w końcu do nich oficjalnego maila, że wszelkie decyzje i wszelką wymianę zdań proszę mailowo. I powiem Ci szczerze, że chyba zadziałało. Bo po 2 mailu a pisałam je co tydzień napisałam, że będę kierowała sprawę do rzecznika za opieszałość. Pomogło.
odpowiedz
Data dodania: 2018-09-28 20:53:01
a ja proponuję do rzecznika praw konsumenta zadzwonić w każdej większej miejscowości znajdziesz dyżurujące biuro, wysyłam ale dostarczasz im wszystkie dokumenty i oni pomogą i doradzą co zrobić dalej albo sami zaintereniują w tej sprawie, dodam że nam niestety reklamacji nie uzwględnili
odpowiedz
Data dodania: 2018-09-29 10:58:38
A wystarczyło mieć ubezpieczenie domu obejmujące przedmioty szklane... miałam wymieniane już 3 takie szyby i wszystko szybko sprawnie i przede wszystkim bez nerwów... bujanie się z wszelkimi reklamacjami to zdecydowanie sport dla ludzi o mocnych nerwach.
odpowiedz
kkkosz  
Data dodania: 2018-09-29 23:06:37
Mamy ubezpieczenie domu wraz z oknami innymi szklanymi rzeczami ale po to jest właśnie gwarancja :) a ja mie mam czasu na szukanie kto mi wymieni takową szybę. Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do blue--bell
kkkosz OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 34037
Komentarzy: 246
Obserwują: 66
Wpisów: 78 Galeria zdjęć: 274 Koszty
Projekt DOM W WISTERIACH 2 (W)
BUDYNEK - dom wolnostojący , parterowy z poddaszem bez piwnicy
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - Śląsk
ETAP BUDOWY - VII - Wykończenia